4 knihy, ktoré vám pomôžu uspieť v podnikaní
Hovorí sa, že v knihách nájdete všetku múdrosť sveta. A možno to je práve problém – musíte sa naučiť, ktoré knihy si vybrať, aby ste neinvestovali čas do takých diel, ktoré nemajú pre vás žiadny prínos.
Predsa si nebudete kupovať a čítať knihy o ekonomike, keď potrebujete jazykovú literatúru. A zase keď chcete rozbehnúť svoj podnik, potrebujete praktické rady od ľudí, ktorí sú vo svojej profesii špičkou a nudné poučky uzatvorené vo svojom vákuu vám veľmi nepomôžu. Tieto 4 knihy o podnikaní, marketingu a reklame budú pre vás skvelou inšpiráciou v ceste za úspechom.
Seth Godin: Fialová krava
Cenné knihy o marketingu nemusia byť len nuda a samé poučky. Svieža, vtipná a inšpiratívna – presne taká je kniha skvelého marketéra Seth Godina. Ten nie je práve najväčším fanúšikom reklamy, a tak vám dáva svoje rady, ako uspieť aj vtedy, keď nechcete investovať do reklamy tisíce eur. Tým najdôležitejším je byť iný ako ostatní a ísť svojou cestou, jednoducho – ako sa stať fialovou kravou v obyčajnom stáde.
Robert Cialdini: Zbraňe vplyvu
Ak chcete uspieť vo veľkej konkurencii, musíte pochopiť, že ľudia sa pri nakupovaní či vyberaní služieb nerozhodujú racionálne. Aj keď si to myslia, za ich rozhodnutím je úplne niečo iné – tlak spoločnosti, snaha vrátiť láskavosť či názor, že to, čo je drahé, je automaticky dobré. Kúpte si knihu od profesora Roberta Cialdiniho, ktorá vám pomôže pochopiť rozhodovanie a konanie ľudí nielen pri nakupovaní.
Marty Neumeier: The Brand Gap
Pre každú väčšiu či menšiu značku je dôležitý branding. Ak sa rozhodnete pre správnu brandingovú stratégiu, môžete získať stovky či tisícky verných zákazníkov. Musíte však pre to niečo urobiť. Že čo? To vám vysvetlí Marty Neumeier vo svojej knihe The Brand Gap. Nebojte sa tohto strašidelného názvu, je to vtipná, zaujímavá a hlavne prínosná kniha.
David Meerman Scott: Nové pravidlá marketingu a PR
S príchodom nových sociálnych sietí sa zmenili pravidlá komunikácie so zákazníkmi a riešenie krízových situácií. Vďaka Facebooku či Twitteru dokáže aj jeden nespokojný klient spôsobiť veľký rozruch, ktorý dokáže narobiť veľké starosti aj gigantom ako Coca Cola či iPhone. Skvelým sprievodcom, ako fungovať a komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach a internete ako takom vám pripravil práve David Meerman Scott.
foto: ilustračné