Mesto Trenčín upravuje pre COVID-19 systém distribúcie daňových výmerov
Pre mimoriadnu situáciu vyvolanú pandémiou nového koronavírusu upraví mesto Trenčín systém distribúcie rozhodnutí o miestnych daniach a poplatkoch za komunálny odpad.
Ako informoval Ján Margetín z ekonomického útvaru trenčianskej radnice, právnickým osobám – podnikateľom s aktívnou elektronickou schránkou doručí mesto rozhodnutie elektronicky tak ako v minulom roku. Podnikateľom, ktorí elektronickú schránku nemajú aktívnu, doručia rozhodnutie mailom, prípadne vo forme doporučených listov do schránok, bez prevzatia prijímateľom.
„Za deň doručenia sa bude považovať deň vhodenia zásielky do schránky. V individuálnych prípadoch sa môže stať, že zásielka bude uložená v poštovom priečinku,“ doplnil Margetín s tým, že tento rok mesto umožní rozdeliť úhradu dane na štyri splátky.
Spôsob doručenia výmerov daní a poplatkov za komunálny odpad fyzickým osobám – občanom určí mesto podľa aktuálnej situácie. O spôsobe a termíne doručenia ich bude samospráva informovať.