Pokračujú v skvalitňovaní služieb: Novinka na trenčianskej radnici
Treba myslieť na všetkých. Klientom matriky a klientskeho centra trenčianskej radnice uľahčia komunikáciu.
Sluchovo hendikepovaným klientom matriky a klientskeho centra trenčianskej radnice uľahčí komunikáciu online tlmočník. Spojenie s tlmočníkom do posunkovej reči je možné nadviazať prostredníctvom tabletu s mobilnou aplikáciou.
Ako informovalo mesto na svojej webovej stránke, v klientskom centre i na matrike je k dispozícii tablet, ktorý pri komunikácii so sluchovo hendikepovaným klientom použije vyškolená pracovníčka úradu. Spojenie je okamžité.
„Tablet podľa potreby zobrazí buď prepis textu alebo text pretlmočený do posunkovej reči. Ide o projekt občianskeho združenia Deafcom. Službu platí mesto. Ide o ďalší krok v snahe o debarierizáciu mestského úradu v Trenčíne,“ informuje radnica.
Ďalšie zaujímavosti z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24 a Facebooku.
Foto: ilustračné